Ta strona wykorzystuje cookies, aby pomóc nam świadczyć usługi wysokiej jakości. Korzystając z naszych usług, użytkownik wyraża zgodę na korzystanie z plików cookie.

2GSM ONLINE

W swojej ofercie posiadamy usługę "2GSM ONLINE". Usługa skierowana jest do osób / firm które z różnych powodów nie mogą oddać urządzenia do naprawy osobiście.

Przed wysłaniem urządzenia polecamy zapytać o orientacyjny koszt naprawy. Poniżej znajduje się krótki opis całego procesu obsługi. Sprawdź jakie to proste!

Jak to działa?

Cały proces obsługi urządzenia nie różni się zbytnio od standardowego. Pierwszym krokiem jest wypełnienie przez Klienta formularza dostępnego na naszej stronie. Następnie należy wydrukować otrzymaną wiadomość email a następnie spakować razem z urządzeniem. Tak przygotowaną przesyłkę należy przesłać do nas w dowolny sposób na swój koszt.

Kiedy otrzymamy urządzenie, jest ono rejestrowane w naszym systemie a następnie przekazywane na dział techniczny gdzie ustalana jest cena naprawy. Jeżeli kwota naprawy będzie wyższa niż zadeklarowana akcpetowalna na zgłoszeniu, przesyłamy kosztorys na podany w zgłoszeniu adres mailowy. Jeżeli kwota naprawy będzie mniejsza lub równa tej na którą została wyrażona zgoda urządzenie zostanie naprawione.

W przypadku otrzymania zgody na przedstawiony kosztorys, naprawiamy urządzenie. Następnie sprzęt jest odsyłany do Klienta kurierem. Za naprawę płatność jest pobierana w momencie odbioru urządzenia. Dokument sprzedaży i raport z naprawy znajduje się w paczce.

Co jeżeli kwota naprawy będzie dla Klienta zbyt wysoka lub naprawa nie będzie możliwa z przyczyn od nas niezależnych? Odeślemy urządzenie kurierem a do zapłaty będzie jedynie 20 zł kosztów ekspertyzy technicznej.

Q&A

Czy konieczne jest wysłanie formularza dostępnego poniżej?
Tak. Formularz został przygotowany tak aby zawierał wszelkie niezbędne dane umożliwiające sprawną obsługę zgłoszenia. Dodatkowo takie zgłoszenie jest rejestrowane w naszym systemie dzięki czemu jesteśmy poinformowani o nim wcześniej co przyśpiesza jego obsługę.
W jaki sposób należy przesłać urządzenie?
Przesłanie urządzenia do naszego serwisu jest realizowane na koszt Klienta. Sposób jest więc dowolny (pocztą lub kurierem) i zależny od preferencji osoby wysyłającej. Warto zwrócić uwagę na odpowiednie zabezpieczenie urządzenia oraz ubezpieczenie przesyłki.
Jaki jest czas obsługi urządzenia?
Terminy obsługi urządzeń są uzależnione od marki oraz typu obsługi. Szczegóły znajdują się w zakładce "Serwis".
Czy można przesłać urządzenie do naprawy gwarancyjnej?
Usługa w domyśle skierowana jest dla napraw niegwarancyjnych jednakże można skorzystać z takiej formy obsługi. Należy liczyć się z tym iż odesłanie urządzenia odbędzie się na koszt Klienta (20 zł) a data zgłoszenia urządzenia do serwisu to data dotarcia do nas przesyłki.
Co jeżeli koszty naprawy będą zbyt wysokie?
Urządzenie zostanie odesłane a do zapłaty będą jedynie koszty ekspertyzy w wysokości 20 zł
Kiedy należy zapłacić za naprawę?
Płatności są pobierane przy odbiorze przesyłki. Dokument sprzedaży (paragon lub faktura) znajdują się w paczce z urządzeniem.

Centrum sprzedaży i serwisu 2GSM w Bielsku-Białej. Autoryzowany serwis Samsung. Serwis Nokia. Serwis Microsoft (Nokia, Lumia). Autoryzowany serwis Maxcom. Serwis Huawei. Serwis Apple.