Ta strona wykorzystuje cookies, aby pomóc nam świadczyć usługi wysokiej jakości. Korzystając z naszych usług, użytkownik wyraża zgodę na korzystanie z plików cookie.

Serwis

Świadczymy usługi gwarancyjne i niegwarancyjne sprzętu mobilnego producentów Samsung, Nokia, Microsoft oraz Maxcom. Posiadane przez nas autoryzacje poszczególnych producentów, dają Państwu gwarancję odpowiedniej jakości i szybkości wykonanej przez nas usługi oraz gwarantują pełne bezpieczeństwo transakcji. Nasi pracownicy posiadają wieloletnie doświadczenie serwisowe. Obsługa gwarancyjna w większości przypadków jest zakończona następnego dnia roboczego.

POSIADANE AUTORYZACJE

Samsung, Maxcom:
autoryzowany punkt serwisowy

Nokia, Microsoft:
punkt serwisowy

STANDARDOWE CZASY OBSŁUGI

Samsung, Maxcom:
Gwarancyjny... 1 dzień roboczy
Niegwarancyjny... 1-2 dni robocze

Nokia, Microsoft:
Niegwarancyjny... 3-5 dni roboczych
 

KOSZTY NAPRAWY

Ceny wymiany podzespołów (np. panelu dotykowego, wyświetlacza itp.) są różne dla każdego modelu urządzenia. Informacji udzielają nasi pracownicy działu obsługi Klienta.

W celu ustalenia kosztów naprawy konieczne jest wykonanie ekspertyzy technicznej w cenie 20 zł brutto.

JAKOŚĆ

Do napraw używamy tylko i wyłącznie oryginalnych podzespołów producenta oraz wgrywamy najnowsze oryginalne aktualizacje systemu. Wszystkie naprawy wykonujemy zgodnie ze ścisłymi wytycznymi producenta.

WAŻNE INFORMACJE

Dokumenty uprawniające do obsługi gwarancyjnej
- karta gwarancyjna (z wpisaną datą zakupu, pieczątką sprzedawcy oraz 15-cyfrowym numerem seryjnym IMEI lub SN urządzenia)
- kserokopie fiskalnego dowodu zakupu (paragon lub faktura, potwierdzająca pierwotną datę zakupu lub umowa z operatorem)
Zabezpieczenie danych w telefonie
W przypadku gwarancyjnej obsługi serwisowej, każda naprawa wiąże się z aktualizacją oprogramowania co jest równoznaczne z wymazaniem zawartości telefonu. W przypadku napraw niegwarancyjnych dane nie powinny zostać utracone. Nie mniej, zarówno serwis jak producent telefonu w obu przypadkach nie ponosi odpowiedzialności w przypadku ich utraty.

Zalecamy więc wykonanie kopi zapasowej danych zawartych w urządzeniu przed oddaniem sprzętu do naprawy.
Szkła, folie ochronne itp.
Wszelkiego rodzaju folie ochronne, szkła itp. mogą zostać usunięte w trakcie obsługi serwisowej, jeżeli proces naprawy bądź diagnozy urządzenia będzie tego wymagał.

Telefon zastępczy

Standardowy czas obsługi gwarancyjnej telefonu marki Samsungi wynosi 1 dzień roboczy. Z uwagi na fakt iż, okres ten może się wydłużyć przygotowaliśmy pulę telefonów zastępczych.

Zapytaj konsultanta o dostępność.

Centrum sprzedaży i serwisu 2GSM w Bielsku-Białej. Autoryzowany serwis Samsung. Serwis Nokia. Serwis Microsoft (Nokia, Lumia). Autoryzowany serwis Maxcom. Serwis Huawei. Serwis Apple.